توی این دنیا (یا حداقل توی دنیای من) هیچ رنگی جز سیاهی وجود نداره
همه چی مشکی و بی روحه.....
گاهی فک میکنم یه نقطه سفید هست....یه نوری هر چند کوچیک اما واسه دلخوشی مناسب......
جلوتر ک میرم میفهمم خطای دید بوده!
وب یه بنده خدایی رو میخوندم چند وقت پیش
چت آنلاین داشت....رفتم باهاش حرف بزنم
چند کلمه بیشتر حرف نزده بودم ک گفت تو خیلی سرد و بیروحی....از لحنت معلومه
با خودم فک کردم دیگه کارم تمومه ک از دور بی احساس بودنم معلوم شده
ب هر چیزی خواستم چنگ بزنم و خودمو نگه دارم یا نذاشت یا نابود شد
حالا ک هیچ دلیلی واسه دلخوشی و امید وجود نداره، منم طناب کوچیکی ک بهش وصل بودمو بریدم و سقوط کردم.....همین الان.....مستقیم ب ته دنیا......بعدشم جهنمی ک تو همین دنیا کاملا درکش کردم....!
بدبخت...ما را در سایت بدبخت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80