امید؟هه

خرید بک لینک

توی این دنیا (یا حداقل توی دنیای من) هیچ رنگی جز سیاهی وجود نداره

همه چی مشکی و بی روحه.....

گاهی فک میکنم یه نقطه سفید هست....یه نوری هر چند کوچیک اما واسه دلخوشی مناسب......

جلوتر ک میرم میفهمم خطای دید بوده!

وب یه بنده خدایی رو میخوندم چند وقت پیش

چت آنلاین داشت....رفتم باهاش حرف بزنم

چند کلمه بیشتر حرف نزده بودم ک گفت تو خیلی سرد و بیروحی....از لحنت معلومه

با خودم فک کردم دیگه کارم تمومه ک از دور بی احساس بودنم معلوم شده

ب هر چیزی خواستم چنگ بزنم و خودمو نگه دارم یا نذاشت یا نابود شد

حالا ک هیچ دلیلی واسه دلخوشی و امید وجود نداره، منم طناب کوچیکی ک بهش وصل بودمو بریدم و سقوط کردم.....همین الان.....مستقیم ب ته دنیا......بعدشم جهنمی ک تو همین دنیا کاملا درکش کردم....!

بدبخت...

ما را در سایت بدبخت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 80 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 6:31

صفحه بندی