دستاورد آنلاین شدن امشبمون هم فهمیدن چیز جدیدی نبود
تکرار همون قبلیا....
امیدی وجود نداره.....دنیا خیلی بی رحم تر و تاریکتر از این حرفاس.....هیشکی ب هیشکی کمک نمیکنه.....همه فقط شعار میدن.......کسی ب فکر کسی نیس......زندگی فقط تلخیه و بس..... هدف ها معنا ندارن.....و آخریش ک شاید امشب برام پررنگ تر شد : مرگ انسانیت
همینو میخواستی دیگه؟
تموم شد...!
بدبخت...ما را در سایت بدبخت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 91