بازم مثل همیشه

خرید بک لینک

دستاورد آنلاین شدن امشبمون هم فهمیدن چیز جدیدی نبود

تکرار همون قبلیا....

امیدی وجود نداره.....دنیا خیلی بی رحم تر و تاریکتر از این حرفاس.....هیشکی ب هیشکی کمک نمیکنه.....همه فقط شعار میدن.......کسی ب فکر کسی نیس......زندگی فقط تلخیه و بس..... هدف ها معنا ندارن.....و آخریش ک شاید امشب برام پررنگ تر شد : مرگ انسانیت

همینو میخواستی دیگه؟

تموم شد...!

بدبخت...

ما را در سایت بدبخت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 6:31

صفحه بندی