نه اونقد تنهاییم ک از تنهاییمون لذت ببریم نه کسیو داریم ک تنهایی اذیتمون نکنه!
همینجور معلق موندیم بین زمین و هوا
این بد ترین حالت ممکنه
این ینی اوج بی کسی
غرورم اجازه نمیداد اعتراف کنم اما نمیشه کتمان کرد که کسایی که اینجورین و اولیش خودم، بدبخت ترین موجودات جهان خلقتیم.....
بدبخت و تنها و بی کس و درمونده...!
بدبخت...ما را در سایت بدبخت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 76