گفت امید داشته باش
گفتم به چی؟
گفت به آینده
گفتم آینده چه فرقی با الان داره؟
گفت خیلی فرقا....مثلا یه کسی پیدا شه بیاد تو زندگیت ک از تنهایی درت بیاره!
چیزی نگفتم.....اون فکر کرد امیدوار شدم.....ولی خودم داشتم ب این فکر میکردم ک چرا باید ب اومدن کسی امید داشته باشم ک قراره بیاد و عذابمو بیشتر کنه و بعدم بره...؟!
بدبخت...ما را در سایت بدبخت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 84