بدبخت

خرید بک لینک

نه اونقد تنهاییم ک از تنهاییمون لذت ببریم نه کسیو داریم ک تنهایی اذیتمون نکنه!

همینجور معلق موندیم بین زمین و هوا

این بد ترین حالت ممکنه

این ینی اوج بی کسی

غرورم اجازه نمیداد اعتراف کنم اما نمیشه کتمان کرد که کسایی که اینجورین و اولیش خودم، بدبخت ترین موجودات جهان خلقتیم.....

بدبخت و تنها و بی کس و درمونده...!

بدبخت...

ما را در سایت بدبخت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: يکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت: 6:31

صفحه بندی